Marca |
Audi
|
Model |
Q7
|
Generație |
Q7 (Typ 4M)
|
Tip motor |
50 TDI V6 (286 Hp) quattro MHEV Tiptronic 7 Seat
|
Putere |
286 CP @ 3500-4000 rot/min
|
Volumul motorului |
2967 cm3
|
Tipul de combustibil |
Motorină
|
Tipul caroseriei |
SUV
|
Turația maxima a motorului |
-
|
Cuplu |
600 Nm @ 2250-3250 rot/min
|
Tipul turbinei (Turbine) |
Turbosuflantă / Intercooler
|
Volumul rezervorului |
75 l
|
Amplasarea motorului |
Faţă, Longitudinal
|
Anul inceperii productiei |
2018
|
Anul opririi productiei |
2019
|
Masa proprie |
2135 kg
|
Masa maxima autorizata |
2990 kg
|
Volumul minim al portbagajului |
-
|
Volumul maxim al portbagajului |
2075 l
|
Modelul motorului |
-
|
Numar de scaune |
7
|
Lungime |
5052 mm
|
Latime |
1968 mm
|
Latime (inclus oglinzi) |
2212 mm
|
Inaltime |
1740 mm
|
Numar de usi |
5
|
Ampatament |
2994 mm
|
Ecartament fata |
1679 mm
|
Ecartament spate |
1691 mm
|
Consumul de combustibil - urban |
7.6-7.7 l/100 km
|
Consumul de combustibil - extra-urban |
6.3-6.5 l/100 km
|
Consumul de combustibil - mixt |
6.8-6.9 l/100 km
|
Emisii CO2 |
177-180 g/km
|
Sistemul de combustibil (Fuel System) |
-
|
Dimensiunea pneurilor |
-
|
Dimensiunea jantelor |
-
|
Tractiune |
4x4
|
Numarul de viteze (cutie manuala) |
-
|
Numarul de viteze (cutie automata) |
-
|
Pozitionarea cilindrilor |
-
|
Numarul de cilindri |
-
|
Diametrul cilindrilor |
83 mm
|
Cursa cilindrilor |
91.4 mm
|
Raport de compresie |
16
|
Numarul de supape per cilindru |
-
|
Viteza maxima |
241 km/h
|
Acceleratia de la 0 la 100 km/h |
6.5 sec
|
100 km/h - 0 |
-
|
Capacitate baie ulei |
6.1 l
|
Adancime de trecere prin vad |
-
|
Suspensie fata (front suspension) |
-
|
Suspensie spate (rear suspension) |
-
|
Frane fata (Front brakes) |
-
|
Frane spate (Rear brakes) |
-
|
ABS |
-
|
Tipul de virare (steering type) |
-
|
Servodirectie |
-
|
Diametrul minim al cercului de virare |
12.4 m
|
Standardul ecologic |
Euro 6d-Temp
|
Distribuție |
-
|
Coeficient de frecare |
-
|
Garda la sol |
-
|
consola frontala |
978 mm
|
consola spate |
1080 mm
|
Coeficientul aerodinamic (Cx) |
-
|