Marca |
Land Rover
|
Model |
Range Rover Sport
|
Generație |
Range Rover Sport II (facelift 2017)
|
Tip motor |
3.0 SDV6 (306 Hp) AWD Automatic 5+2 Seating
|
Putere |
306 CP @ 4000 rot/min
|
Volumul motorului |
2993 cm3
|
Tipul de combustibil |
Motorină
|
Tipul caroseriei |
SUV
|
Turația maxima a motorului |
-
|
Cuplu |
700 Nm @ 1500-1750 rot/min
|
Tipul turbinei (Turbine) |
BiTurbo
|
Volumul rezervorului |
86 l
|
Amplasarea motorului |
Faţă, Longitudinal
|
Anul inceperii productiei |
2017
|
Anul opririi productiei |
2018
|
Masa proprie |
2178 kg
|
Masa maxima autorizata |
3200 kg
|
Volumul minim al portbagajului |
221 l
|
Volumul maxim al portbagajului |
1686 l
|
Modelul motorului |
-
|
Numar de scaune |
5+2
|
Lungime |
4879 mm
|
Latime |
-
|
Latime (inclus oglinzi) |
2220 mm
|
Inaltime |
1803 mm
|
Numar de usi |
5
|
Ampatament |
2923 mm
|
Ecartament fata |
1693 mm
|
Ecartament spate |
1686 mm
|
Consumul de combustibil - urban |
7.9 l/100 km
|
Consumul de combustibil - extra-urban |
6.4 l/100 km
|
Consumul de combustibil - mixt |
7.0 l/100 km
|
Emisii CO2 |
185 g/km
|
Sistemul de combustibil (Fuel System) |
-
|
Dimensiunea pneurilor |
-
|
Dimensiunea jantelor |
-
|
Tractiune |
4x4
|
Numarul de viteze (cutie manuala) |
-
|
Numarul de viteze (cutie automata) |
-
|
Pozitionarea cilindrilor |
-
|
Numarul de cilindri |
-
|
Diametrul cilindrilor |
84 mm
|
Cursa cilindrilor |
90 mm
|
Raport de compresie |
16.1
|
Numarul de supape per cilindru |
-
|
Viteza maxima |
209 km/h
|
Acceleratia de la 0 la 100 km/h |
-
|
100 km/h - 0 |
-
|
Capacitate baie ulei |
-
|
Adancime de trecere prin vad |
-
|
Suspensie fata (front suspension) |
-
|
Suspensie spate (rear suspension) |
-
|
Frane fata (Front brakes) |
-
|
Frane spate (Rear brakes) |
-
|
ABS |
-
|
Tipul de virare (steering type) |
-
|
Servodirectie |
-
|
Diametrul minim al cercului de virare |
12.5 m
|
Standardul ecologic |
Euro 6
|
Distribuție |
-
|
Coeficient de frecare |
-
|
Garda la sol |
213-278 mm
|
consola frontala |
-
|
consola spate |
-
|
Coeficientul aerodinamic (Cx) |
-
|